torsdag 29 december 2011

På min önskelista

Jag önskar mig en ny klocka när jag fyller Stor. Har dock supersvårt att bestämma mig. Vad tycker Ni? Joss? Jenny? Anonym? Tes? Ulla? Sofia.. Ja ni som brukar tycka lite här på bloggen (& gärna ni andra också),  snälla hjälp mig vilken tycker ni? Jag hade nästan bestämt mig för den första klockan, Marc Jacobs, men nu är jag osäker igen..




 Tipsa mig gärna om andra fina klockor men jag vill kunna ha klockan till allt, så den får inte sticka ut allt för mycket.

Kram/J

11 kommentarer:

  1. Den första klockan tycker jag också, superfin!! Den passar till alla kläder och vardag som fest. Den lägger jag en tung röst på!!

    SvaraRadera
  2. Jag röstar på tvåan... O sen på den sista!!! Riktigt snygga o inte så vanliga...

    SvaraRadera
  3. Okej, får jag fråga vem som tycker det? Kram kram

    SvaraRadera
  4. Tes tycker 1:an och 2:an :)

    SvaraRadera
  5. Jessica, den första!!! Förskräckligt snygg! Mig behöver du inte fråga 2 gånger:)

    SvaraRadera
  6. Mina val går i den ordningen de ligger i haha alla var supersnygga men om man ska välja så ska man ;)

    SvaraRadera
  7. Tycker 1:an och sen är jag ensam om att tycka nr 3, men det kanske beror på att jag är en gammal tant, vad vet jag? Men å andra sidan, vilken klocka du än väljer så passar den till dig, snygging!

    SvaraRadera
  8. Nu lägger jag mig i också ;)
    Helt klart den första!!!
    Riktigt, riktigt snygg!
    Kramar Cina

    SvaraRadera
  9. Du har fått en award hos mig:

    (http://soufih.blogg.se/2012/january/jag-har-fatt-en-award.html)

    som du får kika på när du är back on track med ditt internet :)

    SvaraRadera
  10. Verkar som om ni tycker som jag, första klockan är finast - har bestämt mig nu :) Tack för hjälpen godingar!

    kramar

    SvaraRadera
  11. Och Sofia TACK för den fina :)

    SvaraRadera