torsdag 22 december 2011

Halv åtta hos mig

Nu kikar jag på "halv åtta hos mig", trevligt program tycker jag. Samtidigt sitter jag & trycker i mig lite kvällsmat. Mina favoriter. När jag var skitförbannad ledsen över hur en kille behandlat mig för några år sedan, gick jag & en vän för att köpa tröstgodis (det vet ni att vi tjejer får VARJE gång en kille varit elak va? Är ju nästan värt det? - Det var på skoj.) kom jag istället hem med massvis av lax för alldeles för mycket pengar. Där satt jag & tröståt lax med en utav mina bästa tjejkompisar en härlig sommarkväll. För så skulle det vara. Minns du Anna? Jag älskar lax & skulle kunna äta det till frukost lunch middag & kvällsmat varje dag. Det tror jag faktiskt. Ja, ja nog pratat om lax. Trevlig kväll & godnatt på er. Ikväll kryper jag tidigt i kojs!



Vörtbröd med lax toppat med hovmästarsås med senap, kiwi , mandarin, pepparkaka
(så jag blir fröken snäll) & nämen, ett glas juice?

Jaaaa, jag är hungrig.

Kram/J

2 kommentarer:

  1. Det är bra svårt att bli trött på lax, sjukt gott och går att göra i många goda varianter :) men att tröstäta lax? Det var lite utöver det vanliga Jessica ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja jag är tossig i lax :)

    SvaraRadera