torsdag 1 december 2011

Fröken tröttast

Herre min Gud! Är helt slut. Sovit hos Joss & Dennis onsdag till torsdag. Följde med Joss till jobbet imorse, me lillgrodan. Klockan SEX, förstår ni den tiden SEX. Jag har en lyxbebis som sover fram till 9.00 på morgonen, han hade "Du måste skämta mamma" -blicken när jag väckte honom. Sötaste ungen i stan! Han har små stunder under hela dagen så nu är det en övertrött grodis som bestämt iiiinte vill nana. Han får vara upp med pappa A en stund men om en liten stund är det jag & Milton som kommer somna gott i dubbelsängen. Ja, Alfred är nog inte sen att krypa till kojs han heller.

Fick en underbar bok av fina kollegor idag på jobbet. Helt underbart verkligen. TACK! En sådan hade jag velat ha om jag var liten. Förstod att inte alla kollegor sett den så jag lägger ut bild imorgon för er som inte hann kika idag på jobbet.. jättetack. Och tack också för gulligsöta tigern som spelade natti-melodi, kommer bli succé.

Nu skall jag krypa ner under duntäcket & läsa bebis-babbel i Vi föräldrar.



Natti natt från tröttisJessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar