måndag 5 december 2011

Mysmorgon med min Milton

Milton somnade ganska tidigt igår, vilket resulterade i att han också vaknade tidigare, men i vanliga fall är han en sjusovare så vi var inte uppe med tuppen ändå. 7.45 gick vi upp, efter ha legat & gossats & busat i sängen ett tag först.


Vad babblar du om mamma?

Wow, jag älskar min nattlampa som skiftar i färg

 ♥

Mammas lillgroda

Lillgrodan är på absolut bästa humör direkt på morgonen, han skrattar & riktigt strålar av bus & lycka varje morgonstund. Åhh min älskling så fin han är.♥

När vi steg upp var det fortfarande väldigt mörkt ute, tände lite ljus & vilken stämning. Härligt. Milton tittade på barnprogram i babygungan medans jag åt frukost.


Tända ljus & barnprogram

Nu har jag & Milton lekt med hans gosedjur som spelar melodier om man drar dem i svansen. Han älskar dem. Elefantens snabel är bäst att tugga på & Tigern som Lillgrodan fick av mina fina kollegor kan han titta på länge, länge.

Badå två är Miiina, bäst att hålla dem hårt så de inte smiter.!


Mm.. den här snabeln borde ni verkligen smaka.! Delicious ♥

Nu skall jag se färdigt på Nyhetsmorgon & efter 10 medans Milton äter upp sina gosedjur. Promenad sedan kanske?

Kram/J

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni har det på morgonen, han är ju så himla söt gullungen!! :)

    SvaraRadera
  2. Ja lillgrodan är oftast på solskenshumör när vi stiger upp på mornarna så vi brukar ha de riktigt gott, skönt med tanke på att han under dagen, framför allt eftermiddagen/kvällen är mr pipig. :) många kramar till dig, du är så go :)

    SvaraRadera