måndag 19 december 2011

LuckyLittleMe

Denna underbara sida har så mycket fint så man blir tossig.!















Har alltid älskat att shoppa kläder till både mig & Alfred men idag är det nog bara Lillgrodan som gäller. (Nåja inte bara men det är helt klart roligast att shoppa till honom) Hade jag varit rik hade jag överöst han med kläder. Nu är jag ju tyvärr inte det, men lite har han nog allt ändå. Brukar ni nätshoppa på babysidor? Tipsa mig gärna om några skojsiga med för mycket fint!

Kram/J

3 kommentarer:

  1. Den sidan såg ut att vara något för er ;) Jag har börjat shoppa på Members.com. Där man kan ansöka om medlemsskap och får köpa märkeskläder till stora som små, hushållsgrejer m.m. tror t.o.m de säljer resor och ALLT till en billig peng! Det gillar jag vääääldigt mycket! :)

    SvaraRadera
  2. Ååå Sofia det låter som en sida för mig med. Kostar det något att vara med? Det låter farligt med så mycket fint & billigt :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Det är gratis att vara med!! :)

    SvaraRadera