onsdag 21 december 2011

Ett år.

Ett år sedan idag. Ett år. Tiden läker inte alla sår. Man lär sig bara hur man lägger om dem på bästa sätt för att inte förblöda. Du saknas i mitt liv varje dag Mamma. Idag har varit en fin dag att tänka på dig lite extra, & det har vi gjort, har du sett det?

Nu ser vi framåt, för de är det som du hade velat. Med ett leende på läpparna skall jag möta solens ljus, se Milton göra fler framsteg. Skratta åt dåliga reklamfilmer, fånga möjligheter och gör upp planer för framtiden. Du & jag mamma. För att jag lever & du inom mig.


Jag älskar dig Mamma.

Din Jessica

8 kommentarer:

  1. Som du säger...tiden läker inte alla sår..Men man lär sig att leva med saknaden och sorgen. I Februari är det 15 år sen min pappa gjorde samma val. Och fortfarande tänker jag på honom nästan dagligen. Och fortfarande rinner tårarna ibland....
    Kan bara hoppas att de ser ner på oss och är stolta. Ser våra små barn och våra underbara män.

    Ha nu en underbar jul med din fina familj!

    kram Sara

    SvaraRadera
  2. En bamsekram till dig Jessica!!!

    SvaraRadera
  3. Finns inga ord som kan förklara hur fint du skrev!! <3

    SvaraRadera
  4. Sara, tack för de orden. Jag håller helt med dig. Sofia tack snälla. Josepihne, jag älskar dig.

    SvaraRadera
  5. otroligt fint skrivet jessica din mamma är jättestoly över dig! Du är en sån människa som alltid ställer upp och de hoppas jag att andra har gjort för dig idag också de är du värd!! kramar

    / Maria R

    SvaraRadera
  6. massa kärlek!

    SvaraRadera
  7. Oj så rörande! Du är verkligen duktig på att sätta ord på känslor! Jag förstår att mamma saknas hos er, och speciellt till julen, jag minns hur hon pysslade och ställde fram alla sina fina tomtar, som gjorde ert hem så fantastiskt väkomnande. Så fint ni har gjort det vid hennes grav, hon kan vara lycklig som fått så fina döttrar!! Kram

    SvaraRadera