tisdag 6 december 2011

BVC imorgon


Inatt nanar jag & lillgrodis hos Dennis & Sötmoster, vi ska till BVC här i Mölnlycke imorgon så det passar bäst så. Ligger & försöker tänka ut lite frågor jag vill ha svar på eller diskutera imorgon. Finns alltid så mycket jag vill ta upp eller som jag undrar över men när jag är där är de alltid puts väck! Så när man går ut genom dörren "jäklans, nu glömde jag fråga om de där.." - alltid samma visa. Men imorgon skall jag spruta frågor. Spännande & se vad lillgrodan väger imorgon också, det är det alltid - tyngdviktarn.

På torsdag ska jag & Lise julklappsshoppa. Jag har ångest. VAD ska jag köpa till Alfred i år. Har alltid haft det klart för mig, men inte i år... har klurat & klurat men kommer inte på något kul alls. Snälla hjälp mig med tips! Någon?

Härligt med ett snötäckt Björröd idag, mer av det tack.! Om inte annat för att läsa 711 uppdateringar på facebook om just snö. Denna underbara snööö.



Nu ska jag snutta på min bebis!

Godnatt!




1 kommentar:

  1. Jösses vad mycket snö ni har då!! Du kanske kan köpa en klocka eller ett smycke till Alfred? Eller en upplevelse som du och han kan dra iväg på?

    SvaraRadera