fredag 16 december 2011

Nagellack & pensionärskryssande

Idag passa jag & Milton lilla tussen igen. Han kan inte gå ut & gå långa promenader så idag blev det ingen promenad för mig & Lise. Men på måndag, då jäklans ska vi bränna fett Lise med benövningar & hela köret!

 Satt och funderade på vad vi ska finula ut att äta ikväll, innan fredagsmyset. Vi åt en utav våra favvisar igår, revben & vitlöksbaugette (och jag fick mina vitlöksmarinerade tigerräkor, bästa!). Kan man ha spagetti & köttfärssås idag då? Det är ju så sablans gott, finns nästan inget bättre än den gamla hederliga barnfavvon. Om Alfred också är sugen på det blir det en "barn special" hos oss denna fredag. Med fredagsgott efter förstås. Ni tror vi väl inte vi hade tänkt svälta ikväll?

Gårdagens
 Milton tar sig en nap så jag tänkte passa på att måla mina naglar & penisonärskryssa vilka tv-program jag ska kika på framöver. Förresten ska ni se "Svenska hjältar" ikväll? Gör det! En utav mina bästa vänner, Anna är med i organisationen Ung Cancer som en annan gammal kompis, Julia & hennes vän Hanna startat upp. Det är verkligen riktiga hjältar & kämpar för en otrolig sak. Gå in själva & läs mer eller gör gott & shoppa massor (eller något)  i deras webshop (utan dåligt samvete efteråt, hur många gånger kan man det efter man shoppat loss?) här. Kika också på en utav deras gripande filmer här. Ni är fantastiska tjejer! Ikväll sitter jag bänkad.


Pensionärskryssa med nylackade naglar


Kram/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar