torsdag 22 december 2011

Så var det bara några dagar kvar..

Har precis lagt Milton & nu nanar han gott i sin vagga. Min lilla groda, han är så himla go. Idag har jag & Alfred handlat de sista julklapparna. Vi var egentligen klara men kunde inte hålla oss från att köpa en liten grej till. Mat har inhandlats idag också, gott att ha allting klart. Det är ju faktiskt inte många dagar kvar nu, är ni färdiga? Alfred har retat mig hela eftermiddagen för att jag dukat färdigt julbordet till julafton. Inför att mormor & Robert, Joss & Dennis, Amico & lilla "pyret-magen" förstås, kommer på julaftons morgon/förmiddag. Jag har massor att göra & att duka fint är kul, & tar tid eller hur? Jag ska fira jul med Alfreds släkt & Josephine med Dennis men vi ville gärna se varann en liten stund iallafall så jag & Alfred har bjudit hem dem & fixat en liten minibuffé med lite goda grejer samt smarriga efterrätter (förstås). Så får vi julkramas & byta julklappar en liten stund iallafall.

Då var de fullt igen..

Jag älskar att titta i andras kylskåp. Kylskåp & badrumsskåp, gör ni?

Hon är tokig. Ja, det är hon faktiskt. I Juice.
Önskar er en härlig kväll!

Kram/J

2 kommentarer:

  1. den valio yoghurten är den gooodatse!

    SvaraRadera
  2. Den är förbaskat god, smakar sommar.

    SvaraRadera