fredag 16 december 2011

Biofilm

Inte för att jag är något stort fan av biografer, tvärt om. Jag tycker det är mycket goare att ladda upp soffbordet med sött, ta fram duntäcket & gosa i soffan framför den där braiga filmen tillsammans med min A istället. Utan smaskande munnar som liksom ekar i salongen, folk som skrattar på fel ställen, & inte förstår att Coca colan är slut efter sjutiofemte slurprandet. MEN. Det går så otroligt mycket bra på bio nu och fler toppfilmer kommer. Jag vill gå på bio? Är det för att jag inte riktigt har samma möjlighet att gå nu som förut, nu när Milton finns? Jag vet faktiskt inte, men jag vill se massor. Är det någon som laddar ner filmer så vill jag jättejättejättegärna önska mig 2-3 filmer. Är ju jättejobbigt att vänta tills de kommer ut på hyrfilm när man vill se dem nu. NU
Här har ni en utav alla filmer som jag & Alfred längtar efter att se.!

Kan man förresten ladda ner film lagligt? Vilka program är bäst om man skall ladda ner? Vad använder ni? Snälla snälla hjälp mig.. jag & datorer vet ni.. vi känner inte varann så vidare väl. Men jag vill lära mig.

Kram /J

2 kommentarer:

  1. Oj, jag kan tyvärr ingenting om det där med att ladda ner musik och film :(

    SvaraRadera
  2. Och ingen annan heller verkar de som :( Ja,ja Jägarna 2 har kommit ut på hyrfilm va? Den har jag inte heller sett men hört att den är jättebra. De får bli den då, sen får jag väl hålla till godo :) KRAM till dig Sofia

    SvaraRadera