fredag 16 december 2011

Snuttefilt

Milton ska få ny (nya, man måste ju ha fler om någon tappas bort) snuttefilt i julklapp från mamma & pappa. Det var egentligen tänkt att han skulle fått det för länge sedan men det har liksom inte blivit av. En snutte är ju något man skall känna trygghet i och något man ska ha haft sedan man är jätteliten (hoppas man fortfarande är jätteliten när man är 4 månader) Annars har han två snuttisar med stjärnor på från Ullared men de är inte så gosiga i kvalitén & börjar redan (efter x antal tvättar) se riktigt slitna ut. En snutt kan vara sliten men inte redan efter 4 månader om den skall hänga med en tid. Iallafall, jag kan inte bestämma mig, hjälp mig, vilken tycker ni? Tes? Jenny? Åsa? Joss? Morfar? Sofia? Pauline? Help! Vilken ska jag välja?

Älskade stjärnor! Lite lik den han har nu..

Bondgårdsdjur.. cute!

Stjärnor & fordon.. så får jag ju lite stärnor ändå :)

Olika djur.. bla Grodor.
Det är svårt att hitta fina snuttefiltar ska ni veta, hittar bara de där alla barn har med söta djur eller nallar på överallt. Jag vill ha en riktigt snuttefilt till Milton också & dessa är de jag föll för. Vilken tycker ni? Är supertacksam om ni vill hjälpa mig?

Kram/ J

5 kommentarer:

  1. Tes röstar på den blå med både stjärnor och bilar eller den sista med djuren :)Jag hade en med apelsin färgade lamm ;)

    SvaraRadera
  2. Jag röstar också på den blå med stjärnor som mamma Jessica gillar och bilarna på. Önskar er ett mysigt fredagsmys ikväll kram Lina M

    SvaraRadera
  3. Jag röstar på antingen bondgårdsdjuren eller den med stjärnor och bilar :) love syster/moster

    SvaraRadera
  4. Sötingar, lutar åt den med stjärnor & bilar då alltså :) Alfred röstar på sista.. hmm, tåls att filura på lite till. Tack för att ni hjälper mig. kramar

    SvaraRadera
  5. Jag gissar att du är sugen på den med stjärnor. Jag röstar på den sista med djuren, olika färger och djur för honom att titta på :)

    SvaraRadera