måndag 9 januari 2012

Äntligen!!

Äntligen fungerar vårt internet igen & jag har massor att berätta & skriva om..

Och sötaste Sofia, TACK goa dig för min award :)  Blev superglad.

När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:
1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!
Och såhär skrev fina Sofia,

Jessica A: Jessica och jag gick i samma högstadie- och gymnasieskola och nu bloggar Jessica om sitt liv med sin familj och den underbara guldklimpen "Milton". En jättefin blogg med mycket kärlek, fina bilder och gripande texter.

Så skall jag dela ut awards då..Nu vet jag inte alls många som bloggar & läser bara två bloggar utöver lite kändisbloggar. Sofias läser jag & den är otrolig & jag förstår inte hur du hinner blogga så mycket, där ska ni bara kika in. Hennes bilder är fantastiska. (När jag fyller år hoppas jag att jag får en kamera Sofia, då jäklar skall jag öva mig så jag blir lika bra som du)

Så jag har tyvärr bara en tjej som jag kan dela ut ett award till. Hoppas det är okej. Jag vill ge en award till ,

Jennie J - Vi går i samma mammagrupp & hon började blogga lite efter mig.  Hon skriver om sitt liv tillsammans med sina två pojkar precis som jag. En härlig & stark tjej som jag innerligt hoppas kan få vara liten & svag ibland hon också. Det är sånna här människor alla borde lyssna lite extra på. Läs hennes blogg så förstår n i vad jag menar. Jennie, du berör & gör skillnad - det skall du vara stolt över! Kram till dig.

Nu ska här bloggas ikapp lite..

Kram/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar