tisdag 24 januari 2012

Så mycket kärlek ♥

Min fina Lilla Groda

Jag älskar dig när du väcker mig med att göra glada pruttljud med munnen

Jag älskar dig när du skriker glädjetjut blandat med "jag-bestämmer-tjut"

Jag älskar dig när du äter gröt med hela ansiktet

Jag älskar dig när du kiknar av skratt då pappa sjunger svampbob fyrkant med fjantrösten

Jag älskar dig när du gråter hysteriskt då du är supertrött

Jag älskar dig när du väcker mig FEM på morgonen & är löjligt glad & lycklig

Jag älskar dig när du piper ynkligt på natten för att få lite Milk deluxe av din trötta mamma

Jag älskar dig när du sparkar dig fram som lille skutt i din älskade lära-gå-stol

Jag älskar dig när du vaknat & höjer ditt huvud från kroppen för att kolla läget - med snutten för ansiktet

Jag älskar dig när mamma eller pappa skall ta av dig kläderna & du med flit gör motstånd & skrattar hysteriskt

Jag älskar dig när du har blicken full av bus

Jag älskar dig när du blir blyg för din egen spegelbild

Jag älskar dig när du är sådär gossig & vill kosa dig mot mammas eller pappas hals

Jag älskar dig när du är aaaarg

Jag älskar dig när du dregglat ner fyra bodys på en dag, trots mängder av dregglisar

Jag älskar dig, vilket humör du än vaknar på.


Min lilla söta Groda. Min Milton Bus.

 ♥

Jag Älskar DIG
varje dag, minut & sekund
Mest av allt.

Kram /J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar