måndag 9 januari 2012

Sådär ja!

Så, nu känner jag att jag har fått bloggat ikapp mig något iallafall. Det får räcka för ikväll. Nu har jag gjort mig förtjänt av lite måndagsgott. Jag vet Lise, jag ska inte.. men bara för att fira att vi äntligen har internet igen. Från och med imorgon är det sötsaker på lördagar som gäller och inget annat! Det LOVAR jag er alla. Om det inte är kalas eller att jag blir bjuden, då får man.

Nu: Thé & Chokladbakelse - för sista gången en måndag (ingen juice iallfall Lise hihi)


Detta är den absolut godaste & lyxigaste chokladbakelse jag vet.! Tack Alfred ♥

Natti

Kram/J

2 kommentarer:

  1. Mm, den såg smaskig ut! Jag kör samma "regel" som du, ja med lördagar alltså :)

    SvaraRadera
  2. Ja, nu jäklans skall jag hålla mig till de också!! :)

    SvaraRadera