torsdag 12 januari 2012

Efter regn kommer solsken.

Igår hade jag en riktigt deppdag. Ingenting kändes roligt & mycket sjukdommar bland nära & kära som sätter igång den där ovälkomna oron i kroppen tog ut sitt. Ordentligt. Jag grät som ett litet barn men som en klok människa en gång sa till mig. "Man måste duscha själen ibland också Jessica." Finns inget som stämmer så bra, för visst är det så.? Att man sällan mår så bra som när man fått gråta ut ordentligt. Så är det med mig iaf. Så imorse när jag vaknade med lätt svullna ögon & regnet öste ner utanför kände jag hur solen sken inom mig. Poetiskt, men jo så var det faktiskt.


Har ägnat dagen åt bebisshopping. Nej, självklart shoppade vi inte bebisar men presenter till bebisar. Nya bebbar. Imorgon skall vi hälsa på Linnéa & Robin & deras lilla sessa Meléa. Hoppas de tycker om presenten. Jag blev kär, & jag älskar att handla till en liten sockersöt tösabit så mer presenter till lillan lär de bli.!


I bilstolen mot lite shopping

Imorgon får jag bebisgosa med en liten sessa ♥

En liten sak ur Miltons shoppingpåse

Hoppas Ni också haft en fin dag. Men har ni haft en dålig dag så kommer en ny imorgon. Duscha själen ibland mina vänner, det är faktiskt bara sunt. Och komihåg,

Efter regn..

.. kommer solsken ♥

Kram/J

3 kommentarer:

  1. Men lilla hjärtat så fina bilder på Milton! SÖT!!!

    SvaraRadera
  2. Helt rätt!! Man mår mycket bättre av att ha gråtit ut, det är otroligt nyttigt! Men söta Milton, man blir så glad av att se hans fina leende och stora, glada ögon :)

    SvaraRadera
  3. Ja, han är en riktigt glädjespridare den där lilla skuttungen.! Kram på er :)

    SvaraRadera