lördag 14 januari 2012

En kväll med världens bästa tjejgäng

Igår var tjejerna här hemma. Vi åt & drack gott & pratade ikapp oss om allt från himmel & jord. Det är alltid lika underbart att träffa dem, speciellt nu när jag inte hinner träffa dem lika ofta som förr. De är mina andra familj, de är världens bästa tjejer! Godingarna hade med en del presenter också. Blev så glad.! När jag var gravid var jag så sjukligt sugen på cider & då lovade Anna mig att när jag kände mig redo att smaka på alkohol efter Milton fötts så skulle hon ge mig alla ny smaker på cider som kommit under tiden jag var gravid. Igår fick jag veta att det var några stycken. Fick en hel korg igår. Anna du är så underbar  ♥

Fina tulpaner

Precis den jag skrev om för några inlägg sedan.
 Blev sååå lycklig. TACK Karin & Fia  ♥


Pauline tyckte att Milton skulle skämmas bort "lite" till...
TUSEN TACK min fina fina Pauline ♥

 ♥

 ♥

 ♥

 ♥

 ♥
Kvällen gick alldeles för snabbt tjejer. Vi måste ses snart igen. Väldigt snart.
 Älskar Er.

Kram/J

1 kommentar:

  1. Vad kul med tjejmiddag, fina tjejkompisar har du i alla fall och som bonus kom med fina presenter både till dig och Milton :)

    SvaraRadera