onsdag 11 januari 2012

Längtar

Det är helt otroligt vad jag längtar efter Miltons kusin, min systerson. Tänk dig de små trollen springa runt & busa sedan & reta gallfeber på deras föräldrar. Två små buspojkar kommer det att vara om jag gissar rätt. Det är helt underbart att min syster & Dennis också valt att skaffa sig en liten just nu. Vi kommer att kunna dela så mycket. Åka på så mycket utflykter & resor. Jag längtar så till maj månad. Lilla pyret du skall vara så välkommen till oss ♥

Kram/J

3 kommentarer:

  1. Förstår att du längtar! Det är guld värt att ha kusiner i samma ålder, själv har jag flera stycken och vi har haft sååå kul som små (och stora) :)

    SvaraRadera
  2. Åhh jag håller med såååå mycket! LÄNGTAR! <3

    SvaraRadera
  3. Håller helt med dig sofia :) KRAM

    SvaraRadera