torsdag 26 januari 2012

Ny kvällsmatsfavorit

Åå va gott, Alfreds sista nattjobb inför helgen. Har precis gett Milton kvällsmat, hans nya favvo är gröt med blåbär, han äter det med lika mycket  "mmmm mmm mmmm" som när jag äter apelsinchoklad. Den lille skrutten somnade som vanligt nästan i gröten så inget problem med att natta honom ikväll heller. Jag har som tanke att inte bli sen i säng ikväll jag heller. Hade varit gott att vakna ordentligt utvilad imorgon.




Imorgon skall vi fixa lite grejer när Alfred vaknat & sedan skall vi en sväng till Robin, Linnéa & deras lilla sessa. Skall bli mysigt, bara ta de lugnt, äta gott & utbyta lite skitsnack.

Nu tänkte jag lägga mig & läsa lite skvallerblaskor som Alfred köpt till mig, i väntan på  Halv åtta hos mig. Sedan hade det varit helt strålande om jag lyckades hålla mig ifrån datorn mobilen & tv.n & lägga mig, fast de kommer inte gå. Men tidigt i säng skall jag ifall.

Kram/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar