söndag 22 januari 2012

Inte helt olik sin far heller..

Ni som tycker Milton är en pojkig kopia av mig som liten. Visst är han inte helt olik sin far heller. Med mina färger bara.. de där stora vackra blå ögonen som bara mina pojkar har. Nog har Milton fått dem av sin far.

Liten Alfred Bus


Liten Milton Bus

Jag tror vi kan vara överrens om att Milton är den bästa mixen av både mamma & pappa.. även om jag håller med dig Joss. På vissa bilder jag tagit på Milton måste jag kika efter två gånger om det är Milton eller jag som liten.

Kram/J

4 kommentarer:

  1. Visst är dom lika :) han är nog en välblandad Liten grabb!

    SvaraRadera
  2. Tycker jag med Petra. Var rädd om dig & magen :) Kram J

    SvaraRadera
  3. Ja här ser man en otrolig likhet... Tycker mig nog se affes näsa i Milton med! Fina killar är det i vilket fall ;)

    SvaraRadera
  4. Inte världens bästa kort på Milton, finns bättre exempel. Ja visst liknar näsan affes också, fast min med på ngt vis? Ja, de är superfina killar. Det kommer bli du, jag & grabbligan Joss :) Love you

    SvaraRadera