måndag 23 januari 2012

Snoppig start på dagen

Skrattade så jag på riktigt var jättenära att kissa på mig imorse när jag kollade facebook. Detta var Dennis statusuppdatering:

Lite småstressad till jobbet, skyndar jag ut för att skrapa rutorna på bilen, och hittar årets kuk på motorhuven... Fastfrusen..


Haha, den som har tagit sig tiden att göra denna gigant måste känna sig nöjd idag - på riktigt. MEN vänta tills Dennis får reda på vem det är, jag står på hans sida. Vad sägs om "bajsblöjorna klistrade fast mycket bättre än kissblöjorna". Joss, du hänger med va? Tänk Lotta på bråkmakargatan :) Hihi

Kram/J

3 kommentarer:

  1. Haha Lotta eller syskorna Andersson de e sak samma haha!!! Dennis är på stor jakt för att veta vem det är och det ända han säger är... Hämnden är ljuv.. Haha

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera