måndag 23 januari 2012

Kan ni lämna kommentarer?

Många talar om för mig att de inte kan kommentera här på bloggen. Jag är sämst på datorer, ja egentligen på teknik över huvud taget. Men jag tror att det går om ni klickar på namn/webbadress när ni skall kommentera. Så fyller ni bara i ert namn & skiter i webbadressen. Sedan kanske det kommer upp bokstäver eller siffror som ni skall tyda - då gör ni det & klickar er vidare. Sedan skall det fungera (hoppas jag). Hur gör ni som brukar kommentera här på bloggen? Hur & vad fyller ni i? Snälla hjälp mig att hjälpa  :)



Sicken Morrhoppa (Alfred älskar det uttrycket & hade, när jag sa det i början då vi träffades aldrig hört det förut) Jag & min syster använder ofta det uttrycket. De flesta tjejer är morrhoppor ibland. Om inte alla.
Dessutom är ni väldigt många som kikar in här varje dag. Vore roligt om ni lämnade en kommentar då & då. Då gör ni mig jätteglad. Och ni som lämnar mindre roliga kommentarer, ni är rätt roliga ni också.

Kram/J

7 kommentarer:

  1. När jag kommenterar gör jag precis så som du säger så det fungerar utmärkt ;)

    SvaraRadera
  2. Va bra :) Glömde säga att kommentarerna kommer ju inte upp direkt, jag måste godkänna & publisera dem först :)

    SvaraRadera
  3. Jag klickar också så som du säger, annars kan man trycka på anonym och skriva dit sitt namn bara.. fin blogg. MVH Sofie

    SvaraRadera
  4. Jag klickar på anonym. Fungerar inte på alla datorer men på den jag har hemma. Man får väl prova sig fram lite. Du får skaffa ny blogg på blogg.se istället fina jessica.

    SvaraRadera
  5. Tycker det är svårt för ibland funkar det och ibland går det inte. Men det brukar mest fungera så som du skriver.

    SvaraRadera
  6. Precis så brukar jag göra!

    SvaraRadera
  7. Tråkigt att det inte fungerar ibland och för vissa inte alls.. hmm kanske skulle flytta min blogg ändå.. tåls att fundera på :) kram J

    SvaraRadera