måndag 30 januari 2012

Hej måndag!

Idag har vi haft en toppenmåndag med härliga besked. Jag & killarna tog oss en sväng till stensjön i det härliga vädret tidigt i eftermiddags. Njöt i solskenet & åt god mat.




Sedan åkte vi en sväng till mölndal centrum & hälsade på Farmor Diana så hon fick bebisgosas lite. Jag passade även på att köpa en underbar tröja som jag har längtat efter att få köpa länge. Diana har en superfin tröja i gosmaterial som jag tycker är så fin & nu visade hon mig en butik som sålde lika dana. Blev så glad. Alfred shoppade sig en fin kabelstickad tröja i grått  & Lillgrodan den lille tossen fick såklart lite presenter han med.



Min fina gosetröja  ♥

 ♥


Nämen stars till Milton..

Snyggingbrallor i gosematerial

Star

Lite lättare att få fäste i dessa..

Nu kommer lära-gå.stolen gå i racerfart.. hjälp.!

Dregglis i mjukisjeans.

Bamsedress

Så Lillgrodan kan digga loss med pappsen  ♥

Nu längtar jag till torsdag. Massor, då händer det grejer serrni.

Kramar/Jessica

2 kommentarer:

  1. Massor av fint!!! :) Blir spännande att få veta vad det är som händer på torsdag ;)

    SvaraRadera
  2. Visst var det mkt fint Sofia :) ja, torsdag kommer vara en bra dag ;) kram

    SvaraRadera