lördag 14 januari 2012

Idag

Idag tog Alfred Milton på morgonen då han kom hem från jobbet. Så jag fick sova ut till 8.30. Mycket skönt vill jag lova, morgonpiggelin pojk vi har förstår ni. När jag gick upp hade Alfred gjort god frukost till mig, satt prima med en ordentlig frukost & gott thé. Sömn & god frulle = bra start på dagen.


Under förmiddagen lekte jag & Milton och min duktiga pojk övade massor på att sitta själv. Han är superduktig på det men det är inte alls lika gott som när mamma eller pappa håller mig, liksom lite jobbigt att sitta själv. Och jag är minsann en bekväm lite gosse.!

 ♥

 ♥

 ♥

Efter lek & bus inomhus med mamma under hela förmiddagen var det gott att ta en riktigt långpromenad på två timmar med hela lilla familjen då pappa A vaknat. Ikväll var de tänkt att vi skulle iväg på kalas till Alfreds kusin Lotta men Milton visade klart & tydligt att han då verkligen inte var på humör för något kalas. Mer läggdags-time. Så jag & Milton stannade hemma & Alfred for på kalas. Nu ligger Milton Liten & sover gott i sin vagga & jag kikar på Gladiatorerna (vilka barndomsminnen som blossar upp när man kikar, älskar det!) & gottar mig med massa nötter.



Hoppas ni har en härlig lördagskväll!

Kram/J

1 kommentar:

  1. Härligt med lite sömn så att man orkar vara uppe och busa med sötnosen hela dagen, vilken fin och god frukost du blev serverad också, inte helt fel :) För min del är det också Gladiatorerna idag, men med en skål godis ;)

    Ha en fin kväll och hoppas Milton sover gott på gröten inatt :)

    Kram

    SvaraRadera