måndag 14 november 2011

Vilken superhäftig lära-gå-stol

Wow, mamma & pappa den här var skitcool.!

Milton älskar att sitta i sin gåstol. Tyvärr är han fortfarande för liten för att nå ner & putta med benen men oj vilka superhäftiga knappar man kommer åt ibland. Ljudet och ljuset är fantastiskt roligt.! Detta ska jag nog lära mig.


Kör mig pappa, köör mig!

Wow, ser du pappa?

Satt  & kollade tills ögonen gick i kors

Tryck på knapparna igen mamma!

Här trivs jag ♥


Cool kille i cool lära-gå-stol

Superpoppis hos Milton
Lära-gå-stolen blev nog den första "favoritleksaken" för Milton, här skall han få sitta massor, tills mamma & pappa, om några månader ,tröttnar på ljudet av att han kör runt runt runt. Runt runt runt. Fast även då skall han nog få köra lite till :)

Hoppas ni fått en fin start på veckan! Nu skall jag skriva shoppinglista medan lillgrodan sover & Alfred är på bio, imorgon far lilla familjen till Ullared & Gekås.

Sov gott ♥

1 kommentar:

  1. Åh, vilken häftig gåstol! Med lampor, knappar OCH styre!! Förstår att Milton kommer ha massa roligt med den :)

    Ha en bra dag på Ullared imorgon!

    SvaraRadera