söndag 13 november 2011

Doppresenter

Oj, vilken fantastisk fin dag det var igår. Till och med vädret var ju strålande, en riktigt vacker höstdag prickade vi in. Dopet var precis så fint som det bara kunde bli. Barnen var så gulligsöta & duktiga i kyrkan. Milton sov sig igenom halva dopet, hur vanligt är det liksom? Men varför vara som alla andra, eller hur :)

Lillgrodans goingfaster sjöng en så vacker låt till barnen i kyrkan att jag fick kämpa för att inte storggråta där framme. Så duktig var du Julia!

Milton fick massvis av fina doppresenter så jag vet inte hur jag skall kunna tacka er alla. Så mycket tid, tanke & värme ni lagt ner på dessa presenter. Tack, tack, tack!

Tack underbara G&K för denna ljuvliga stol i från Falun, min gamla hemstad.
Jag fullkomligt älskar den!

Handmålat är vackrast


 ♥


 ♥


Detta ursnygga lapptäcke fick vi av Alfreds söta kusin & hennes kille. Det är Jons mamma som gjort det, hon säljer egengjorda lapptäcken. Helt fantastiska (Har också sett Olivias som är supersött)! Så otroligt fint av dem att de kollat in några bilder på min blogg & hittat precis vår stil. Tack fina Emma & Jon för all tid & värme ni lagt ner för att hitta ngt som passade just Milton (oss). Jag är kär i detta lapptäcke, vi kommer använda de till allt.!

Gosig fleece i babyblått på baksidan

Lära-gå- bil

Hur Cool till en liten kille.?


Helbody med SVEA på rumpen

Sjörövarskepp

 ♥

Speldosa till vår lilla grodisunge
Till Miltons samling av gosedjur

 ♥

Underbar Åkpåse

Tack J&D

 ♥

Förvaring med små överraskningar i varje låda

Fint armband med Miltons namn ingraverat

Ännu en bok till Miltons "Barnkammarboken-samilng" & en med mysiga barnsagor


När det är dags att öva motoriken blir den här skojsiga perfa.!

Tack farmor & farfar ♥
Från Miltons syssling & bästa kompis Olivia


 ♥

En present till mamma, TACK Emma  ♥

Fräckisbil från morfar

 ♥

 ♥

Hoppgunga som ska sättas upp snarast


Lära-gå-stol som mamma & pappa inte hunnit packa upp ännu..Spännande.!

 ♥


 ♥
 Har inte fotat alla presenter men vi är så glada & tacksamma för precis allt ni skämt bort vår underbara son med, jag & Alfred. Toppenpresenter verkligen, och inte en enda silversked som jag tjatat om, YES!

HJÄRTLIGT TACK ♥
Kram/J

1 kommentar:

  1. Gud vilka fina gåvor den lilla sötnosen har fått, ni har många nära och kära runt er som verkligen tycker om er och vill visa sin uppskattning. Milton kommer ha mycket roligt med de fina sakerna, det är jag säker på :)

    SvaraRadera