måndag 21 november 2011

Tröttast

Hjälp, vilken dag. Milton har inte alls varit på humör idag. Arg & ledsen om vart annat.. jag har verkligen försökt med allt. Stimulera genom lek, gått me honom, kollat så inte kläder eller blöja suttit åt, ammat, försökt sova, lockat med TVn, ja precis allt har jag försökt men misslyckats totalt. När Alfred kom hem var jag helt slut. Nu har jag tvättat & städat lite på nedervåningen. Milton verkar bra tröttis han med så nu slår jag vad om att världens sötaste bebis somnar hos pappa i soffan inom kort.

Varma mackorna gör sig redo i ugnen. Jag tänkte hoppa in i en dusch men får nog kika färdigt på "Pengarna på bordet först". Sedan mina vänner, tänker jag bara göra absolut ingenting tills det är dags att krypa till kojs för mamma & pappa också.




Ge mig en lättare dag imorgon, please please please!

Tröttiskram/ J

1 kommentar:

  1. Ny dag imorgon med massor av nya möjligheter och en Milton som har vaknat på rätt sida :)

    Kram

    SvaraRadera