söndag 6 november 2011

Igår var jag & världens bästa pojkar & shoppade loss på Frölunda torg. Så gott att storsa runt i butikerna med mina älsklingar, jag är så stolt över dem. Vi åt Happy Meal på McDonalds, busade med lillgrodan, glodde på folk (mest Alfred han har fasiken ingen hejd på stirrandet), shoppade massor av fint till Miltons garderob, skrattade & hade en supermysig förmiddag tillsammans.

Världens snyggaste pappa

När vi kom hem var Miltons farfar här & satte i en ny balkongdörr, en vit. Jättefin. Mycket förändring på g här hemma, nya fönster & även ett nytt kök. Åh va vi är lyckliga för det jag & Alfred !

Runt 16-tiden körde Alfred hem mig till Mats & Diana, Miltons farmor & farfar. Där var även Gullan & Mojje.Vi åt supergod middag (som alltid hemma hos dem). Kött, sallad, bakpotatis med vitlökssmör & till detta, världens godaste sås - på riktigt, det var den absolut godaste jag smakat.

Lite senare på kvällen kom Miltons sötfaster, hennes goa kusin Lotta & pappa Alfred som kom hem från jobbet. Vi babblade & åt onyttigt en stund innan vi åkte hem & kröp till kojs.

Idag tänkte jag rensa Miltons garderob, eftersom många var intresserade av Miltons kläder sist så lägger jag ut dem här innan tradera även denna gång. Är det ngt ni önskar köpa är det bara att hojta till, alla plagg är i nyskick.


Nytt till Lillgrodan

Hoppas ni får en finfin söndag kompisar 

Kram/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar