måndag 7 november 2011

Vaccination & kalasande

Idag ska Milton vaccineras, mammas lilla skrutt. Det är tur att Alfred har möjlighet att  vara med idag, annars hade jag skrikit och grinat mer än lille M. Håll tummarna för att han är modig pojk idag är ni gullesöta. (Och att hans mamma inte svimmar,japp jag är otroligt spruträdd)

Uuuuuursch!
Ikväll kommer Lise, Daniel, Olivia & prästen till vårt dop hit på ytterligare planering & lite fika. Tänk, snart skall Milton döpas, tiden verkligen flyger iväg. På onsdag är Lillgrodan 3 månader. Och min underbara Joss 23 år. Det skall firas! Och Miltons morfar har fyllt år, så det blir ett himla kalasande i veckan.



Kalas var roligare att tänka på än de äckliga vaccinationssprutorna.

Kram/J


3 kommentarer:

  1. Det kommer gå jättebra Jessica! Det är värre för dig än för Milton! Så länge du inte visar honom att du är rädd så kommer det gå bra :)

    SvaraRadera
  2. Söta du! Det tror jag säkert att det gör, fjantmorsan skall nog inte vara i rummet, utan överlåter det till en tuff pappa, annars lovar jag att hålla god min :)
    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. Oj, vad ni ska få kalasa! Miltons present från oss kommer senare, den var för knölig för att morfar Janne skulle dra den med på bussen. Ha en riktigt trevlig vecka och ett lyckat dop! Stor kram från oss/faster

    SvaraRadera