måndag 14 november 2011

Tack!

Vill bara säga TACK till alla er som har berömt och överöst mig med varma kommentarer & ord sedan jag började blogga, ni gör mig så glad. Jag önskar att alla, inklusive jag själv, var bättre på att berömma varann. Varför skall det vara så svårt att ge varann lite glädje & värme, jäkligt konstigt. Avundsjuka? Rädsla? Egoism? Vad det än beror på, så ska jag fasiken bli bättre på att tala om för människor när de gör något jag gillar, när de bär något vackert eller när de har talanger som imponerar. Varje vecka skall jag, från & med nu, välja ut någon i mitt liv som är fantastisk & som betyder mycket för mig. Nu ni, kära familj, vänner & kära skall ni hängas ut i min blogg.

Människor som jag sällan, eller på många många år varken har sett eller utbytt ett ord med har skickat sms, skrivit på fb eller ringt och talat om att de tycker så mycket om min blogg.

 Ni gör mig superglad! Verkligen.


Tycker om er  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar