torsdag 17 november 2011

Nytt på mammas & pappas sängbord

Dessa fina lampor som nu står på våra sängbord köpte vi på Ullared igår. Visst var de fina.? Nästa rum som står på "ta-tag-i" tur är just, vårt sovrum. Äntligen. Här skyndar vi långsamt (långsamt betyder att jag inte ens satt upp några gardiner hemma, jo det är sant..Har till & med några ouppackade kartonger kvar) Men så snyggt det kommer att bli. Sen.!


 ♥

 ♥

 ♥


De vita tavelramarna, som också är köpta på Ullared tänkte jag fylla med text. Antingen med ord som påminner om min & Alfreds kärlek. Typ stället vi först träffades på, saker vi tycker om att göra, favvomat.. med mera. Eller så skriver jag ord som påminner om vad jag gillar på min sida av sängen & vad Alfred gillar på hans sida. Eller något helt annat.. text ska det var iaf. Tåls att filura på tills imorgon.

Kram /J



2 kommentarer: