måndag 7 november 2011

Min duktiga son ♥

Sitter i soffan med en modig liten pojk nanandes brevid mig. Han är lite febrig och har varit lite ledsen ikväll p.g.a sprutorna tidigare idag. Men allt gick fint. Världens bästa pappa var ju med, (Och en skitlöjlig mamma som stod i hörnet & nynnade barnlåtar för sig själv under tiden) han var såå duktig med Milton, min fina sambo. Det är han såklart alltid men vid dessa stunder känns det extra tryggt att ha en lugn pappafamn till Lillgrodan.

Nu har vi planerat det sista med prästen, det kommer bli ett så fint dop ♥ Imorgon åker jag, Lise & skruttungarna & inhandlar det allra sista piffet. Och på eftermiddagen kommer pappa ner till Göteborg. Blir en vecka med massa inplanerat så vi får se hur mycket jag hinner blogga.

Ha nu en mysig måndagskväll & hoppas ni fått en bättre start på veckan än lille Milton. (Håll tummarna för att det onda går lite över så han får sova gott inatt & jag med för den delen)
En spruta till & hon åker på en smocka!

Kram/J

1 kommentar:

  1. Vilken tur för dig och lilla Milton att Alfred var med :) Hoppas han slipper känna biverkningarna från sprutan inatt så att ni alla får en god natts sömn :)

    SvaraRadera