torsdag 22 september 2011

Vad är egentligen perfekt?

Det är svårt att beskriva känslan över att bli mamma. Den kärleken man känner för det lilla livet är så enorm att det är en ren omöjlighet att få ner på papper, omöjligt på riktigt. Men så var det ju de andra, för det var inte bara en enorm kärlek som föddes i mig tillsammans med Milton. Herre jäklans vilken oro & rädsla som kommer med hela "bli-förälder-paketet". Jag har nog aldrig varit så rädd i mitt liv. Rädd för att det ska hända det bästa i mitt liv något men framför allt, för att misslyckas. Misslyckas som mamma. Aldrig har jag velat vara så perfekt som jag vill nu. Fast perfekt på ett helt annat vis, det har liksom fått en helt annan innebörd nu. Ja inte bara ordet perfekt, utan hela livet. Gudarnas va jag älskar honom!



Nog fasiken kan ni väl förstå att jag vill vara perfekt för den här lilla grodan. Han är alldeles, alldeles UNDERBAR!

Kram från världens stoltaste Mamma

2 kommentarer:

  1. Shit va sööt han är!

    SvaraRadera
  2. Helt underbar liten varelse och sååå lik sin goa mamma!!!
    Kram Cina

    SvaraRadera