lördag 17 september 2011

Höstburr & Yankee Candle

Nu börjar hösten att närma sig med stormsteg. Jag är absolut en utav dem som kan känna att deppigheten långsamt smyger sig på med mörkret men det finns ju heller inget så mysigt som höst & vinter. Det bästa är ju helt klart att få tända ljus & kura ihop sig i gosiga stora hösttröjor. Investerade mig i en riktigt gosig höstkofta från Bondelid när vi var & besökte pappa i Falun för någon vecka sedan. Jättemysig, den kommer jag bo i i höst!
I år får jag till och med mysa framför tända brasan, det ser jag framemot. Har inte eldat hemma sedan jag var väldigt liten & vi bodde i villan i Dalarna. Det är underbart tycker jag & väcker fina minnen från förr. Värmen som sprider sig och ljudet utav hur elden sprakar där inne bara älskar jag.
Mina favoritljus alla kategorier är helt klart Yankee Candles, finns det några som ens är i närheten så bra som dessa? Nu skall jag iallafall välja ut en höstfavvis. Alfred skall få vara med & välja.. det doftar ju ändå en hel del så det kan ju vara bra att båda är förtjusta i valet.

Just nu har vi Clean Cotton hemma - den , Fluffy Towels, Cherry blossom & Vanilla Cupcake är mina personliga favvisar. Men nu skulle jag vilja ha något som doftar lite höstigt. Vad fasiken doftar höstigt tänker ni, blöta färgglada löv? Nja, vi får väl se. Återkommer så fort vi gjort vårt val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar