måndag 26 september 2011

Pysseldag med Lise & Olivia

Morning !

Har varit en underbar natt inatt! Milton har inte skrikit en enda gång.. Var uppe vid tretiden & bytte hans blöja samt torkade rent hans hals (under alla dubbelhakorna) då han hade kräkts lite. Han brukar bli ledsen när man gnuggar för mycket på honom me de blöta och lite kalla våtservetterna. Men inte inatt, han låg bara & såg på mig med sina vackra ögon & såg så nöjd så nöjd ut. Närvi lagt oss i sängen igen börjar han le & skratta, åhhh va underbart det är att se honom göra det! Jag filmade honom så även pappa (som jobbade natt) fick se det när han kom hem. Fina, fina Milton,  vad vi älskar Dig!

Nu skall jag slänga i mig lite frukost, ta Milton under armen & gå ner till Lise.. vi skall pyssla dopkort, visar er kanske lite bilder sedan.
Världens godaste frukostjuice i mitt tycke

Hoppas n i får en fin start på veckan!
Måndagskram/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar