lördag 24 september 2011

Godnatt mitt på dagen

Både jag & Alfred går runt som två zombies, ikväll skall vi bara ta igen oss. Alfred ligger & sover nu sedan skall vi åka & handla, ikväll blir det flygande jacob. Såå länge sedan vi gjorde det, det är ju så jäklans gott. Och jag har det bästaste receptet!

Är sugen på att se en riktigt bra barnfilm också. Blir man någonsin så tråkig vuxen att man tröttnar på att se dessa underbara barnfilmer fylld med humor & söta figurer? Miltons föräldrar kommer då inte bli det! Vad tror ni om Rio? Verkar härlig tycker jag.


Nu sussar min killar sött båda två & även jag tänkte lägga mig & få lite välbehövlig skönhetssömn.

Så godnattkram mitt på dagen då! /J

2 kommentarer:

  1. Förstår att ni är trötta det är fullt naturligt!
    RIO är en superfilm så mysig, har både sett den på bio och hyrde den igår.
    Kul att kunna följa dig och Milton på bloggen :-)
    KRAM Caroline Emil & Agnes Mamma

    SvaraRadera
  2. Söta Caroline, tack! Är den bra alltså.. det blev inte den idag men får helt klart bli imorgon då :) Stor kram till dig & din fina familj! /Jessica

    SvaraRadera