torsdag 29 september 2011

Shoppingtorsdag.. de gillar vi!

God morgon!

Redan torsdag, när man går hemma såhär flyter dagarna ihop på något vis. Men inte på ett jobbigt sätt, så som jag lätt tycker om jag går hemma. Nej, med Milton är jag gärna hemma & gosar tills jag glömmer både dag & tid. Det gör mig inget alls, tvärt om!

Gick upp för några timmar sedan, då Alfred kom hem från nattjobbet. Nu ska jag bara mysa med min lillgrodis tills han vaknar. Idag är det nämligen shoppingtorsdag! Japp, idag skall det shoppas till oss alla tre. Visar kanske lite shopping sedan..

Igår bjöd bästa svärföräldrarna på god mat igen & jag stannade där hela kvällen, kollade idol & bara njöt av att ta de lugnt & ha världens bästa barnvakter.

Lite för mycket grinig kärring över juryn i år tycker jag!

När det var dags för natten så lyssnade jag färdigt på Magdalena Graafs bok, vilken tjej & vilken bok säger jag bara. Jag älskar Magdalena Graaf! Funderar vilken bok jag skall lyssna på nu, någon som har bra boktips till någon som är helt snurrig i bokvärlden?

Nej nu vill lillgrodan ha mat igen - ja, han är ett matvrak min älskling. Världens bästa matvrak!

Milton tar en pause i jossan & Dennis soffa, gottit!


Ha en fin torsdag sålänge!
Kram/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar