onsdag 21 september 2011

HallonSaltlakrits

Börjar med att säga TACK för många jättefina kommentarer vi sms, FB & samtal ang mitt förra inlägg (inte visste jag att det skulle beröra er så, men det gör mig så glad att det gjorde det) Blev helt lycklig i själen & känner verkligen att det här med skrivandet är riktigt kul.

Igår kväll hade vi en sån där supermysig kväll hemma hos Robin & Linnéa. Vi bjöds på gottigheter, såg på idol & babblade om oviktiga saker. Jättehärlig kväll som jag gärna gör om snart igen.

Nu väntas snart BVC, alltid lika spännande att gå dit tycker jag. Vår lillgroda är ju liksom viktigaste i världen & man sitter alltid lika spänt för att se vad han väger, hur lång han har blivit (hur kan det vara världens grej VARJE gång?!) samt överöser den stackars barnmorskan med dumma frågor. Vi har för övrigt världens bästa barnmorska. Jag älskar henne, lättsam & så varm!

Sedan tar jag & Milton oss en tripp upp till min mormor & myser lite medan Alfred åker iväg på möte & till gymet. Skall köpa med mig en fräsch sallad och glass till efterätt. Hittade godingen HallonSaltlakrits från Sia i affären för ett tag sedan,tänkte handla med mig den. Borde ju smaka himelskt, en riktig topkombo enligt mig, frågan är om smaken blir en hit.! Ikväll skall det planeras för dubbeldop & jag ska laga favvismiddagen här hemma, skall visa er vad det är ikväll.

Ja just de, min blogg kommer snart flyttas, Linnéa skall göra snyggingbloggen till mig, fast hos blogg.se :)
Kram/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar