fredag 16 september 2011

Nattmöte & Cupcakes

Två stora vackra ögon ligger snällt och beskådar mig & minsta rörelse från mig just nu.. Milton är så sockersöt inatt så jag smälter. Om möjligt ännu sötare än han brukar. Han har varit så go hela kvällen & natten, inga skrik- han bara pratar & tittar, tittar & pratar.. fina unge! När jag använde de våta & lite kalla våtservetterna vid blöjbyterna har han ju iof sagt ifrån på Miltonsätt såklart, genom hans morrande & arga minen (vilken nästan är den sötaste). Har iallafall haft ett litet nattmöte här på nästan en timme nu, vi har pratat om det här med nätterna. Jag kan ju tycka att det är en god idé att sooova  under nattetid, ganska skönt också försökte jag. Men det tycker inte Milton, det var faktiskt en rent skitdålig idé. Är ju jättemysigt att ha mamma helt för sig själv och gossas med på natten. Nu har han iallafall precis somnat & jag tänkte skriva några rader här, varva ner, blir sådär gott trött & somna om jag också.

Vi sover hos Joss & Dennis inatt, pappa Alfred arbetar ju ändå natten. Haft fredagsmys i gottesoffan framför Robinson - det är grejer det :)

Tänkte avsluta med att lägga in några godingar. Tänker mig dem i en gammeldags soffa/ kökssoffa (i vitt vitt vitt förstås). Kuddar kan man aldrig få för många utav, varken i säng eller soffa. Jag älskar kuddar & vet inte hur många vi har i sängar, soffa & intryckta i skåp hemma. Lexington gör underbara kuddfodral i mitt tycke, det äger vi ett par stycken men jag bara älskar cupcakesmotiv i alla dess former & färger så när jag såg dessa blev jag förälskad. Men vart skall jag ha dem? I Miltons rum över ett babyblått överkast, i en vit soffa vi ställer på nedervåningen? Tåls att tänka på.. 

Hur charmig är inte denna? 


Eller denna?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar