torsdag 27 oktober 2011

Vilken härlig dag!

Startade dagen med en härlig & tuff (kondisen är väl inte på topp om vi säger så) promenad med Lise & barnen. Vi tog samma runda som igår, vem vet, om några gånger kanske till och med jag hittar vägen hem utan Lises hjälp. :)

Sedan kom Tesan hit, hade tänkt vi skulle röja lite här hemma men vi satt & babblade i timmar istället. Supertrevligt! Milton och Tes har också pratat & diskuterat viktiga grejor idag, oj oj oj så kul de va att prata med kusin Tes. Min fina kusin hade med sig en suprise till mig, blev så glad. Sitter & gottar i mig sura bilar nu...mmmm, farligt gott.


Godaste bilarna & en body butter som doftade ljuvligt ♥


Denna måste ni dofta på nästa gång ni besöker BS,
 Toppen med två krämer i också,
ena för lite torrare partier & andra för normal

Nu skall jag & Milton mysa vidare i soffan & ikväll skall vi lägga oss i tid för imorgon skall vi iväg på shopping shopping shopping. Och sedan träffa gulligsöta barn med föräldrar.

TACK för allt idag Tesan, du vet verkligen hur man piggar upp en trött mamma lite extra  ♥

Tesan

 
Mysig torsdag mina vänner!
Kram/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar