torsdag 13 oktober 2011

Tröttis & mattokig

Kännt mig lite småsjuk i några dagar nu..ni vet sådär man känner precis innan man blir sjuk. Hängig & tröttis. Jag ligger helt utslagen i soffan efter ha tagit mig en dusch. Alfred åkte precis ner till affären efter jag tindrat lite med mina trötta ögon :)

A - Vad vill du ha för gott då?
J- Jag vill nog ha lite revbenspjäll...
A- Ska du ha mat?? (vi har precis ätit tomatsoppa & bröd med vitlök)
J- Ja? Jag är lite hungrig faktiskt..
A- Okej men då köper jag de.. (påväg att gå)
J- Och. Tigerräkor i min favvosås...
A- Jahapp.. yes. Ska bli.
J- Och lite cola....
J- OCH en sandwichglass, sen ska jag inte ha mer :)
A- Haha japp

Miltons rum har fått vila idag, jag har inte orkat göra ngt alls. Man får ha sådana dagar. Säg att man får det? :) Men snart är vi färdiga, känns gott att åtminstånde ha ETT rum färdigt.

Kommer det ngt mer än Robinson på TV ikväll måntro? Gammeltanta måste nog plocka fram TV-tidningen ;)

 Nu längtar jag efter maten min älskling. Han är så söt & jag är så sugen på revben & om möjligt ännu mer på de heta tigerräkorna. Fy fasen så gott! Nu ska jag bara gosa & kurera mig hela kvälla´.

Och äta förstås!

Kram/J

2 kommentarer:

  1. Hoppas du slipper bli sjuk! Vart bor ni nånstans? Ha så mysigt med revben, tigerräkor, cola, glass och annat ikväll! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack sötis.! Vi bor i Björröd, landvetter. Har inte riktigt fått färdigt hemma ännu men det är på god väg nu iaf :)

    Kikade in på din blogg idag, jättekul att läsa. Och så snygg!

    kram

    SvaraRadera