fredag 28 oktober 2011

Toppen-fredag

Började dagen med shopping, klaustrofobi-varning på allvaret! Men, kom därifrån med väldigt mkt finfina kläder. Till hela lilla familjen & faktiskt, en suprise till Tesan - för att hon varit så underbar mot oss. Behöver ju faktiskt inte alltid vara vi som blir bortskämda med presenter, gottigheter & städ/röjhjälp. Skall ge henne den imorgon, den är hon värd! ´Kanske visar er bilder på lilla familjens shopping imorgon när jag orkar fota..

Sedan åkte vi direkt till föräldraträff på BVC, oj så många gulligsöta bebisar. Milton som så gott som alltid är happy happy var på förvånandsvärt grinigt humör, är väl typiskt? Superskoj att se alla fina barn med föräldrar iallfall.

Vidare till mormor & sedan till Robert för lite prat & babbel.

Hem och njöt av parmainlindad kyckling med vitlök, permesan & grädde i ugn. Till det blev det ris & sallad Mmm Mmm Mmmm så gott det var. Nu känner jag mig som en fet julegris, maten sitter liksom enda upp i halsen. Varför lär man sig aldrig att äta lagom?! Blir så trött..

Trots detta sitter jag i skrivande stund & mölar i mig av grönsaker med dipp,  chips, sura bilar & choklaaaad. Jo,jo vi vet hur man frossar vi :) Ja, för Alfred vräker i sig lika mkt han!

Jag är helt slut & Alfred med så nu skall vi bara kramas i soffan & kika på "Hellenius hörna", fasiken vilket härligt program! Mest tröttis är nog Milton, varit vaken i stort sett hela dagen, sov lite i bilen bara.. han ligger så gott och snarkar under sin snuttis här i soffan nu.

Sicken pose han ligger inne med då :)


Njut av fredagskvällen nu mina vänner
Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar