söndag 9 oktober 2011

Söndagsmys & fullt kylskåp

Gott, nu är kylskåpet fullt igen. Fick handlat en hel del på Maxi, kan strosa runt där i evigheter. Alfred är lika förundrad över hur lycklig jag kan bli av att gå runt varv efter varjv i mataffärer & leta efter gamla godingar & nya gottigheter :)


Påvägen hem hyrde vi den sista Pirates of the caribbean-filmen & nu har vi gosat upp oss i soffan & glott på den & tryckt i oss söndagsgott.


Jag är som tokig i saltlakrits och hittade en ny goding idag, helt okej. Dock inte lika god som de hårda.

Alfreds favorit är ostbågar ( han vill dock helst att de ska vara sega, ni vet sådär som de blir när påsen stått öppen ett tag) Vi provade en annan nyhet idag, Cheez Twisterz.. helt okej de också, enormt stora!


 Nu skall jag & lillgrodis fortsätta vårt söndagsmysande. Frågan är vad som kommer på TV idag. Jag köpte mig en tv-tidning, skall sätta mig & kryssa för vilka program jag vill se i dagarna nu, älskar det (Alfred påstår att det är jag och pensionärerna?!).

Söndagen är en vilodag, komihåg de vänner! Luta er tillbaka i soffan & kolla på Gustavsson 3tr nu :)

Kram/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar