lördag 1 oktober 2011

Godmorgon godisdagen!

Äntligen lördag & jag & lillgrodan ska hem till sötmoster & mysa till det.

Men först skall det grejas en hel del här hemma. Alfred är iväg & handlar två byrårer till oss nu, hoppas de blir bra även på plats & inte bara i tanken. Tänkte fixa klart på Miltons rum också.. frågan är bara vad han skall ha för gardiner. Vita är väl bra trist i ett barnrum va?

Igår pysslade vi också hemma, flyttlådorna verkar ha ett evigt liv & vägrar fasiken att ta slut! Hann också med en superhärlig långpromenad med Alfred, Milton, Lise & Olivia. Vilket toppenväder de var igår. Måste hitta oss en ordentlig & mysig promenadslinga här någonstans.. som det är nu måste jag ha Lise med mig för att hitta hem. Så var det med de lokalsinnet!

Senare kom världens underbaraste Malin på besök med presenter till Milton OCH hans mamma & pappa - sicken lyx! Urgullig tummenbok & tummengosis fick han, TACK tant Malin! Och jag & Alfred tackar för en toppenkväll med seriössnack & flabb om vart annat. Kom snart tillbaka med syster din & klipp mitt slitna hemska hår!


Milton har blivit kär & galen i sitt babygym.. han ligger & pratar med djuren - skrattar & blir förbaskad på dem ! Gulligsötast i stan är han, vår lillgrodis. Han har sovit så bra inatt med hans nya nattlampa tänd i mysljus.

Godingen har redan börjat växa ur många av hans kläder (går nästan för fort, hualigen).. funderar på att lägga ut dem på tradera, många små pyttiga bodysar kostade ju ändå endel. Får fundera lite till.


Polarn & Pyret kläder fyller Miltons garderob

Newbie-kläder i massor

Lasse åberg bodys, en i den här färgen & en i rött. Finaste bodysarna tycker mamma som älskar det marina.

Nej nu ska Milton & jag städa undan frukosten & vänta på att världens bästa pappa skall komma hem.

Hörs senare!

Hejdå från vår lillgrodis!

Puss & Kram / Jessica & Lillgrodan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar