onsdag 26 oktober 2011

Mätt & belåten idag också

Har precis gosat ner mig i soffan brevid en sött sovande Milton liten. Har trotsat de tråkiga vädret & gått en långpromenad med Milton, Lise & sötis-Olivia. Vi hittade en ny härlig runda idag. Tur jag har Lise med mig annars hade vi nog fått övernatta i skogen Milton & jag, med mitt urusla lokalsinne.


 ♥


Här har lillgrodisen det gott!
 Igår fick lilla familjen storhandlat, gott. Nu har vi massa gottit hemma igen, härligt! Det kan vara bland det bästa jag vet att bara gå runt att strosa i mataffärer. Då är det bra att skriva en handlingslista så att det inte stoppas ner massa onödigt i vagnen, men som av en händelse så glömde jag handlingslistan hemma. Konstigt tyckte Alfred.

Påväg till Willys

Påväg hem från Willys
På kvällen kom Daniel, Lise & prinsessan över för att planera färdigt dubbeldopet, så skall allt vara under kontroll, tror vi iallafall :) Jag & Lise skall bara iväg någon dag nästa vecka & kolla ut lite pynt till dukningen.

Nu skall jag gossa med världens bästaste pojk & kanske slumra en stund jag med.

Natti mitt på dagen då!

Kram/J

2 kommentarer:

  1. Härligt att fylla på med massa nya varor där hemma! Jag är precis som du, älskar att strosa runt i affären :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart sofia :)

    SvaraRadera