fredag 7 oktober 2011

När pappa är borta har vi pyjamasparty!

Ikväll är det PF (pappafritt) hos familjen Andersson/Lindhage. Medans pappa är ute & roar sig med vuxendryck & partaj på stan har jag & Milton fredagsmys här hemma.

 Nu ligger vi i soffan i pyjamas & kollar fotbollen. 1-0 Sverige..börjar fint :)

Sedan blir det såklart idol. Jag ska klämma i mig några revben med gottigheter & sedan, en liten fredagspåse med sötsaker. Milton han skall fredagsmysa med mammas mjölk de lux.

Satte precis på honom hans nya Svea-pyjamas, så söt. Svea gör finfina bebiskläder tycker jag. Milton fick en supersnygg åkpåse av nära & kära när vi kom hem från BB, den kommer snart väl till användning den med .


Milton i sin fina svea-pyjamas

Imorgon hoppas jag på att få höstpynta lite här hemma, visar er bilder sedan.

Trevlig helg kompisar.

Kram/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar