måndag 3 oktober 2011

Saknad

Trots att drygt nio månader har gått står jag fortfarande kvar och tittar efter dig. Trots så många månader väntar jag fortfarande på att du ska knacka på dörren & ge mig en varm kram. En sån där kram som bara en mamma kan ge, som bara du kunde ge. Den där kramen som man liksom sjönk in i, så varm och kärleksfull utan överflödiga ord.

Vet du att Milton har din mun mamma, det är så likt att jag ibland måste hålla tårarna tillbaka när jag ser honom. Det är tårar av sorg och tårar av glädje. Jag önskar ni hade fått träffa varann. Han är så fin mamma.
Trots alla månader, så många dagar utan dig kommer jag på mig själv att hoppa till ibland när min telefon ringer. Tänk om det var du? Tänk om. Tänk om.

Jag vet ju att det inte finns något tänk om. Det är bara det att jag så gärna vill.


Jag saknar dig varje dag mamma.
All min kärlek /J

5 kommentarer:

  1. Varma kramar till dig Jessica från Falun.

    SvaraRadera
  2. Å vad fint Jessica!
    Din mamma ser hur underbar och fin Milton är.
    Är säker på att hon finns med er.
    Varma KRAMAR!
    Caroline, Emil & Agnes mamma.

    SvaraRadera
  3. Så vackert skrivet gumman!!! När jag fick reda på att lille Milton skulle komma till världen så tänkte jag på hans mormor, hans fina underbara mormor Tänkte på hur synd det var att han inte skulle få uppleva denna underbara människa Men jag tror att jag hade fel där Jag tror... Jag vet att genom dig och Jossan så kommer han att få uppleva sin mormor Och mormor Marina vakar säkert som en hök över er bortom tid och rum där kärleken är evig och avstånden inte finns, i hjärtat Jessica Hon är evig!!! Kramar på dig!!!!

    SvaraRadera
  4. Tack fina fina Camilla för de orden!!

    SvaraRadera
  5. Och tack jennie & Caroline.. kramar!!

    SvaraRadera