tisdag 4 oktober 2011

Tipptoppdag

Vilken dag jag haft idag, tipptopp! Härligt sällskap av kusin, sambo & lillgrodis. Och så mycket vi fick gjort sedan, kändes som Tes var här med ett trollspö?

 Ny byrå på plats (Japp, han fick ihop hela UTAN ett enda fel Tesan,hihi) Skrivbord, för kontorsarbete på nedervåningen. Lillgrodans sänghimmel på plats & mycket mer blev gjort. Åhh så lycklig jag är för detta. Har kräkts på dessa förbannade flyttlådor! Nu är det förvisso en hel del kvar, men nu fick jag ny energi till att ta tag i de hela :) Dessutom har Therese lovat att inte dröja allt för länge innan hon kommer tillbaka & hjälper till att fixa & dona lite till.. för här hemma behöver man inte vara orolig att det inte finns att göra. Verkligen inte.

Tesan hade med sig mina nya favvomuffins idag. Numera är de även Alfreds favvisar, de är verkligen farligt goda! Dessutom hade hon god mat & ännu en present till Milton med sig. MILJONER TACK för idag Tes ♥

Imorgon skall vi till BVC för att se hur mycket Milton har gått upp denna gång :)

Nu skall jag ta ett varv & bara kika på allt vi fått gjort idag. Kika & njuta. Sedan skall jag krypa ner med mina pojkar.


I  ♥ mina killar
Sov gott/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar