onsdag 19 oktober 2011

Gårdagen

Igår flängde vi runt massor jag & min lillgrodis. Under förmiddagen charmade Milton alla barnmorskor & läkare nere på BVC genom att jollra & skratta med alla som tog kontakt med honom. Allt gick strålande & LILLgrodan väger nu strax över 6 kilo. Jo,jo, mamma serverar milk deluxe många gånger per dag!

Mammas mjölk i förpackning?

Sedan tutade vi upp till mitt jobb en sväng, där var det en trött & lite småpipig grodis som visade upp sig för första gången till alla mina saknade kollegor. (Fast jag är mer än jättegärna hemma ett bra tag till)
Var också nere & kramade lite på joss som inte sett Milton på superlänge. Men det var också allt hon fick göra igår, SE. Då hon var tokförkyld blidde de inget Miltongos i famnen. Tråkigt tyckte både Milton & sötmoster.

Mormor blev glad när vi sedan besökte henne resten av eftermiddagen.
Kvällen tillbringade vi hemma hos M´s farmor & farfar & blev som vanigt bortskämda med supersmarrig middagsmat.

Nu skall jag få i mig lite frukost, vi har tagit låång sovmorgon idag. Tror jag skall behålla pyjamasbyxorna på hela dagen, det får man i sånt här mysväder. För det regn&ruskväder är ju även mysväder- OM man är inne :)


Kram/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar