måndag 6 februari 2012

Overall i kylan

Trodde inte vi skulle få användning av Miltons goa overall som jag köpte till honom i oktober månad men jo då. De senaste veckorna har varit rejält kalla så då har han gosat in sig gott i den varma overallen. Gott, slapp jag ha ångest för att jag köpte den som med allt för mycket annat. Herregud, tiden går så kusligt fort (är det bara när man blivit gammal som man ancänder det uttrycket? Isåfall skall jag formulera om mig till nästa gång..) Milton är redan ett halvår på torsdag. Ett halvår, han är ju stora killen nu. Min Lilla Grodis. Hmm halvårspresent vore kanske på sin plats. Jag älskar att handla till Milton, det är till och med roligare än att (håll i er nu) shoppa klänningar till mig själv. Jo, det är sant. Bebisshoppa är lycka det & snart har jag en systerson att skämma bort ordentligt  också. Åhh..


Toppenoverall från Didrikson

MiltonGos


Kram/J

4 kommentarer:

  1. Finfin overall! Förstår att det är kul att köpa kläder till honom, jag älskar att strosa runt bland barnkläderna och köper gärna fina kläder till mina bästa kompisars "bebis" (över 8 mån. redan). Tiden går sjukt fort!

    SvaraRadera
  2. ÅÅ ja visst är det så kul Sofia :)

    SvaraRadera
  3. Fina,söta underbara unge!!!

    SvaraRadera