tisdag 7 februari 2012

BVC & god middag

Stressade som fasiken hann vi precis till BVC idag.. eller det var inte riktigt sant, fem minuter sena blev vi. Älsklingskillen har blivit så stor, nästan 8,5 kilo väger han nu. Jo, jo inte konstigt att man går ner i vikt med honom ständigt hängandes på höften..hihi. Men det är bra det så mamma får tillbaka sin "gamla" kropp till sommaren då bikinin skall på. Har förresten redan hittat en favoritbikini (ska visa er sedan). Lagom stressade kom Lise inspringandes lika stressad hon, hon stod på tur efter oss. Det var härligt att se henne & lilla Olivia, söta lilla onge, var så länge sedan jag såg henne nu. Eller några veckor sedan iaf.  
Miltons supersöta syssling & bästa kompis
Olivia  ♥

Allt såg iaf bara fint ut med MiltonBus, läkaren tyckte han var en riktigt charmör som vi skulle få hålla hårt i när han kom upp i åren. Å jo tänkte jag, det kan du ge dig på att jag ska! (hihi)

Alltid lika kul att gå ifrån BVC & veta att allt ser bra ut med det mest värdefullaste man har. Drar djupa lyckosuckar varje gång vi går därifrån jag & Alfred.

Vidare till sötmoster där vi blev bjudna på middag & diskuterade hemlisar. Vi är inge vidare på hemlisar jag & joss men nu har vi ju den tillsammans så att tjalla till varann tjänar ju ingen nytta så att säga. Tur det.

Snart alla ♥-dag. Vad skall jag hitt´ på åt mr.Lindhage måntro? Hjälp mig snälla.!



Kram/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar